بازیکن بارسلونا به درخواست شکیرا عمل کرد
نوشته شده توسط : رامین

مدافع جوان تيم فوتبال بارسلونا به پيشنهاد خواننده كلمبيايي قهرماني رئال مادريد در جام پادشاهي را به هواداران اين تيم تبريك گفت.

شكيرا، خواننده كلمبيايي با رئال مادريد قراردادي ۱۰ ساله براي كمك به كودكان آفريقايي داشته و طبق توافقات قبلي او مي‌تواند از فرصت‌هاي به دست آمده در تعطيلات و يا فاصله بين دو بازي در برنابئو كنسرت داشته باشد اما رابطه او با پيكه، مدافع بارسلونا باعث فاصله گرفتنش با هواداران رئال مادريد شده و اوج اين خصومت را مي‌شد در شعارهاي هواداران مادريدي عليه وي در مستايا مشاهده كرد.

شكيرا كه براي تماشاي بازي پيكه به مستايا آمده بود در جريان بازي بارها مورد اهانت هواداران رئال مادريد قرار گرفت و واكنش تلخ او پس از تماشاي گل رونالدو به بارسلونا و پخش اين فيلم در سايت‌هاي خبري بيش از پيش او را در نظر مردم مادريد منفور كرده است.

همين مسئله باعث شد تا شكيرا از پيكه بخواهد قهرماني رئال مادريد را به هواداران اين تيم تبريك بگويد تا شايد قدري از نفرت مردم پايتخت نسبت به او كاسته شود.

پيكه در صفحه مربوط به خود در يك سايت اجتماعي نوشته است: تيمي كه خوب بازي كرد به قهرماني رسيد و در نهايت اين ما بوديم كه دست خالي از مستايا برگشتيم. اين قهرماني را به هواداران رئال مادريد تبريك مي گويم و اميدوارم در دو بازي باقيمانده از چهار ال‌كلاسيكو دربي نيز بازي‌هاي خوب و پرهيجاني داشته باشيم.





:: موضوعات مرتبط: جوانان , عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: مدافع جوان تيم فوتبال بارسلونا , تيم فوتبال بارسلونا , فوتبال , بارسلونا , خواننده , شکیرا , رئال مادريد , بازی , گل , رونالدو , تیم , دربی , جوانان , عاشقانه , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: